čtvrtek 23. června 2016

Záchranná mise


 Jednu z hranic naší zahrady tvoří les.
Při každodenních procházkách s psíkem chodíme kolem místa, kam kdosi ze sousedů "odložil" rododendron.
No, rododendron....
Sestříhanou kostru starého keře s balem.

Leží si tak na kraji lesa už druhým rokem. 
 Jaké bylo moje překvapení, když letos zjara zčistajasna obrazil a vykvetl jediným temně purpurovým květem. 
Asi dva týdny jsem ho pozorovala, pak jsem přijela s kolečkem a milý rododendron naložila a zasadila za plot.
Jestli se chytne, bude součástí vnější pohledové clony od trasy místních pejskařů.




A ještě překvapivý objev z nově založeného záhonu.
Pupalku mám poprvé, takže jsem neměla tušení, jak krásně a zvláštně současně vypadají poupata...

Přežijte ta vedra ve zdraví!


2 komentáře :

  1. Jani, to je úlovek! Krásný bude, jen teď bude potřebovat hodně vláhy, když přichází ta letní vedra. Ale počkej příští rok. Už se nemůžu dočkat, až nám ho nafotíš i s těmi temně purpurovými květy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, ulovila jsi pěkný kousek. Určitě se ujme a příští rok se Ti odmění. Já takto našla malou pivoňku a teď mě každý rok těší svými květy.
    Jani, měj se krásně, přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat